Чађеновић: НОВА отворена за контакте са грађанима

Aло, Пожега...Пожега,јави се.. реплика је из култног домаћег филма "Ужичка република". Изговара је човјек док стрпљиво окреће курблу на старом телефону. Прошле су деценије од тада, техника је напредовала, али изгледа да и у данашњој Црној Гори треба више пута поновити "ало, ало" ако, на примјер, желите да вам у нечему помогне или вас посавјетује посланик. Кад већ са поносом истичу да су вољом народа изабрани да сједе у скупштинским клупама, посланици би, по логици ствари, увијек требало да буду на услузи грађанима. Било да грађанину треба помоћ, савјет или објашњење, па чак и ако жели да упути неку критику, они који заступају његове интересе у највишем законодавном дому треба да буду ту. Да саслушају, посавјетују и помогну гдје год могу.
Како бисмо провјерили у коликој мјери црногорски посланици испуњавају ову своју обавезу, окренули смо усред радног времена телефонске бројеве у канцеларијама њихових посланичких клубова, доступне јавности на сајту Скупштине. Клуб посланика Нове српске демократије нијесмо успјели добити, по свој прилици због проблема на телефонској линији.
Грађанима је, међутим, доступан број секретара њиховог клуба Веља Чађеновића. Од њега смо у кратком разговору сазнали да грађани који се њима обраћају за савјет и помоћ нерадо бирају телефон као средство комуникације.
- Позиви грађана у клуб посланика Нове су врло ријетки, можда по један у мјесец дана. Зато је врло интензивна комуникација са грађанима путем писама. Шаљу их или на адресу клуба, у партију или их наслове на предсједника Aндрију Мандића - каже Чађеновић и додаје да је прилично ријетка и појава да се неки грађанин овој партији обрати електронском поштом. За контакте са грађанима, каже секретар клуба Нове, та партија је потпуно отворена.
- Радним данима увијек је неко у просторијама нашег посланичког клуба, па чак и суботом - закључује Чађеновић.
 



(ДАН, ИС НОВЕ, 10. 10. 2010.)




Датум: 11.10.2010
Close
Close